▄▄▄▄ħUЯÐ☼KħT▄▄▄▄
سلام به وبلاگ آزی خوش اومدین.گاهی میخندم گاهی غم دارم.اما دلم میخواد کنار شما شاد باشم :)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 180781
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 135
تعداد آنلاین : 1

كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA

12:53 AM , 26 / 6 , azi

اصنم دوس دارم به خودم تبریک بگم!

خیلی هم زیاد تولدم مبارک

یه جهان با اومدنم شاد شد

 

_________________________

دیشب جشن حنا بندون بهار دختر عمویی بود 

همه به منم کادو تولد دادن 

امروزم بریم عروسیــــــــ نیناش ناش

__________________________

تولدم به همگی مبارک

azi_²³

 



نظرات شما عزیزان:

haD3
ساعت16:11---8 مهر 1392
با اندکی تاخیر(!)

تـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـولدتــــــــــــــ
پاسخ:فدای تو دختر :)) :*


مسعود
ساعت8:01---31 شهريور 1392
دير رسيدم نه
ه ه ه ه ه اين نشون از خستگيمه
همش دويدم كه به تولدت برسم
يوهو
تولدت مبارك
من دير رسيدم سهم كيكم رو كنار گذاشتي ؟
پس كو نميبينمش
مبارك مبارك مبارك تولدت مبارك
خوب بسه ديگه سهم كيك منو بده
د بده يالا
مباركت باشه ايشالا
شونصد سال خوبه عمر كني ؟
پس ايشالا شيش هزار و شونصد سال عمر كني


sarina
ساعت19:04---30 شهريور 1392
❤تَمامـ خَستگـے هآیَت رآ یِڪجآ مـیخَرمـ
تُــــــ♥ـــــــو فَقط قُول بِده
صِدآےخَنده هآیَت رآ بِــﮧ ڪَسے نَفروشے❤


پريا
ساعت9:37---27 شهريور 1392
تولدت مبارک  عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA